2. dan

Torek, 29. 1.

Vadba za razvoj gibljivosti

Pred začetkom se ogrejte z 10 minutami lahkotnega teka ali hoje. Nato sledijo raztezne vaje za izboljšanje gibljivosti in tehnike teka.

  1. Raztezanje sprednje stegenske mišice
  2. Raztezanje zadnje stegenske mišice
  3. Raztezanje zadnjične mišice
  4. Raztezanje mečnih mišic
  5. Raztezanje upogibalk kolka
  6. Raztezanje primikalk kolka
  7. Raztezanje ledvenega dela hrbta
  8. Raztezanje zgornjega dela hrbta
  9. Raztezanje ramenskih mišic
  10. Raztezanje prsnih mišic
  11. Raztezanje trebušnih mišic

Uporabili bomo statično pasivno metodo raztezanja z uporabo elastičnega traku. Pri vsaki vaji zavzemite udoben položaj, želeno mišično skupino raztegnite v končni položaj in zadržite do 90 sekund. To ponovite trikrat do štirikrat in vsakič poskusite povečati razteg. Med držanjem položaja dihajte globoko in umirjeno.

  • VEGANSKI DAN: Danes na jedilniku 1, 2, 3, GREMO!

    • Jagodna ovsena kaša z arašidi
    • Malica (kos sadja)
    • Vegi tortilja
    • Malica (kos sadja)
    • Ramen z riževimi rezanci s tofujem
  • Zajtrk: Jagodna ovsena kaša z arašidi

    Sestavine:

    • 80 g ovsenih kosmičev KNUSPERONE
    • 3 dl bio dalj časa svežega navadnega mleka NATUR AKTIV ali bio ovsenega napitka NATUR AKTIV
    • ena velika žlica arašidovega maslo GOURMET
    • dva nasekljana datlja
    • 300 g jagod (lahko zamrznjenih)
    • cimet LE GUSTO 
    • surov kakav
    Preberi več > Zapri

    Priprava:
    Kosmiče skuhajte v mleku, v katerega sta sesekljali dva datlja. Jagode brez maščobe podušite v kozici dokler se ne razpustijo. Prilijte kosmiče. Kašo okrasite še s svežimi jagodami (v sezoni) in žlico mandljevega masla, po okusu cimet in kakav. 

    Zanimivost:
    Jagode so nizkoenergijsko sadje in vsebujejo veliko vitamina C, brez katerega tvorba kolagena v našem telesu ni mogoča.

  • Kosilo: Vegi tortilja

    Sestavine:

    • ena tortilja
    • 200 g humusa YUMMY DIP
    • zelenjava (bio čebula NATUR AKTIV, paradižnik, kumara, rdeče in belo zelje)
    • polovica avokada
    • malo soli PIRANSKE SOLINE
    • poper LE GUSTO 
    • dimljena paprika
    • koper LE GUSTO
    • solata
    • žlica sezama
    Preberi več > Zapri

    Priprava:
    Na tortiljo namažite humus, dodajte narezano zelenjavo, po okusu začinite in zavijte.

    Zanimivost:
    Magnezij v čičeriki pomaga pri ohranjanju zdravih mielinskih ovojnic v možganih ter pri plastičnosti sinaps, prostorov med živčnimi celicami, ki so odgovorni za prenos živčnih signalov.

  • Večerja: Ramen z riževimi rezanci s tofujem

    Sestavine:

    • 80 g riževih polnozrnatih rezancev MAMA
    • 200 g bio tofuja NATUR AKTIV
    • sveža zelenjava (belo, rdeče in kitajsko zelje, korenček, špinača, kalčki, bučke)
    • 4 dl zelenjavne jušne osnove iz brezmesne jušne kocke LE GUSTO
    • svež peteršilj ali drobnjak
    • gobice
    • žlica oljčnega olja CASTELLO
    • žlica popečenega sezama
    • ingver
    • česen
    • čili
    • sojina omaka
    Preberi več > Zapri

    Priprava:
    Na drobno sesekljajte zelenjavo in jo položite v večji krožnik za juho. Dodajte rezine popečenega tofuja in riževe rezance. V skledo vlijte vrelo zelenjavno jušno osnovo in dodajte svež peteršilj ali drobnjak. Za več okusa na žlici sezamovega olja popecite nariban ingver, česen, čili in žlico sojine omake. Dodajte vodo, da dobite okusno jušno osnovo.

    Mojčin namig:
    Večerja naj vsebuje za pol manj ogljikovih hidratov kot kosilo, saj se telo umirja in ne potrebuje veliko dodatne energije. Vključite lahko več zelenjave in beljakovin.

 

VPRAŠAJTE STROKOVNJAKA

Če vas zanima karkoli o vadbi, prehrani, motivaciji, psihologiji ali športu, kliknite na gumb POŠLJI VPRAŠANJE in v najkrajšem možnem času boste dobili svoj odgovor.

Pošlji vprašanje