65. dan

Torek, 2. 4.

Dan za počitek

Po napornem prejšnjem tednu ste si ta teden prislužili dodaten dan počitka! Vsi imamo radi dni, ko se lahko dodobra prepotimo – a tudi počitek je zelo pomemben, še posebno pred tekmovanji. Zato, da boste na HOFER rekreativnem teku tekli po svojih najboljših močeh, si danes vzemite zaslužen počitek.

  • VEGANSKI DAN: Danes na jedilniku 1, 2, 3, GREMO!

    • Zajtrk: zelenček
    • Malica: pest orehov
    • Kosilo: tofu z rožmarinom
    • Malica: granatno jabolko
    • Večerja: vegi tortilja
    Vsi obroki so predviden za eno osebo (kjer ni drugače navedeno). Vsekakor pa vas spodbujamo, da si količine prilagodite vašim osebnim potrebam, kot so višina, starost, spol in količina dnevne aktivnosti.
  • Zelenček

    Čas priprave: 5 min

    Sestavine:

    • banana
    • pest špinače GARTENGOLD
    • 30 g orehov
    • polovica manga
    • žlica lanenih semen
    • žlica chia semen (BIO) NATUR AKTIV
    • polovica avokada
    • 3 dl vode ali rastlinskega mleka
    Pri zelenjavi točne količine niso navedene, ker vas želimo spodbuditi, da si je privoščite kar največ – lahko jo jeste v neomejenih količinah.
    Preberi več > Zapri

    Priprava:

    Vse sestavine v mešalni posodi dobro zmešajte in postrezite.

    Mojčin namig:

    Vse smoothieje vedno jejte z žlico, da se hrana dobro premeša s slino in začne prebavljati že v ustih.

    Zanimivost:

    Lan, oreh in chia semena so najboljši vir rastlinskih omega 3 maščobnih kislin.

  • Tofu z rožmarinom

    Čas priprave: 35 min in mariniranje

    Sestavine:

    • bio tofu NATUR AKTIV
    • rožmarin
    • oljčno olje CASTELLO
    • malo soli PIRANSKE SOLI
    • poper LE GUSTO
    • polenta HAPPY HARVEST
    • korenje
    • motovilec
    • česen v prahu LE GUSTO

    Pri zelenjavi točne količine niso navedene, ker vas želimo spodbuditi, da si je privoščite kar največ – lahko jo jeste v neomejenih količinah.

    Preberi več > Zapri

    Priprava:

    Tofu marinirajte en dan v oljčnem olju, česnu v prahu, popru in rožmarinu. Pecite ga 2 min na žaru. Korenje na ponvi v tofujevi marinadi pecite 5 min. Mešanico polente skuhajte v razmerju 1:3. Postrezite s solato.

    Mojčin namig:

    Rožmarin vsebuje zelo močna eterična olja, ki se tradicionalno uporabljajo v pripravkih za izboljšanje spomina in koncentracije.

  • Vegi tortilja

    Čas priprave: 15 min

    Sestavine:

    • ena tortilja
    • 200 g humusa YUMMY DIP
    • zelenjava (bio čebula NATUR AKTIV, paradižnik, kumara, rdeče in belo zelje)
    • polovica avokada
    • malo soli PIRANSKE SOLINE
    • poper LE GUSTO 
    • dimljena paprika
    • koper LE GUSTO
    • solata
    • žlica sezama
    Preberi več > Zapri

    Priprava:

    Na tortiljo namažite humus, dodajte narezano zelenjavo, po okusu začinite in zavijte.

    Zanimivost

    Magnezij v čičeriki pomaga pri ohranjanju zdravih mielinskih ovojnic v možganih ter pri plastičnosti sinaps, prostorov med živčnimi celicami, ki so odgovorni za prenos živčnih signalov.