Pogosta vprašanja in odgovori

Kaj je v letošnjem projektu novega?

VSAKODNEVNI PROGRAM PREHRANE
Upoštevali smo vaše želje in letos programu dodali celosten, vsakodnevni program prehrane, ki ga je spisala certificirana nutricistka Mojca Cepuš, strokovnjakinja z večletnimi izkušnjami pomoči ljudem pri izboljšanju svoje prehrane.

INTENZIVNEJŠI PROGRAM VADBE
Letošnji program vadbe bo krajši in bolj intenziven, hkrati pa bo prilagodljiv za vse, ki se programu 1, 2, 3, GREMO! pridružujete prvič.

NOV KONČNI CILJ, NOV MARATON
Konec letošnjega programa bomo proslavili 14. aprila na Istrskem maratonu, kjer bomo na HOFER rekreativnem teku ponovno tekli za dober namen. 

PRVI VSESLOVENSKI TEST TELESNE PRIPRAVLJENOSTI
Da boste na koncu programa videli svoj napredek, bomo organizirali vseslovenski test telesne pripravljenosti, ki bo hkrati potekal 10. februarja v Ljubljani, Mariboru in Kopru. 31. marca bomo test ponovili in izmerili vaš napredek. Tako se boste lahko sami prepričali o učinkovitosti programa. Spremljajte nas na 123gremo.si in Facebook-u, da ne zamudite objav z točnem času in lokaciji.

IGRIFIKACIJA
Vsak korak proti dobremu počutju bo letos prinašal točke. Z izpolnjevanjem dnevnega programa, udeležbo na testih in tekom za dober namen si boste pridobili možnost za zmago, udeleženci z najvišjim številom točk pa bodo prejeli paket vadbe z Janom Kovačičem in individualni program prehrane izpod rok nutricistke Mojce Cepuš.

Več o igrifikaciji si preberite pod vprašanjem: "Kaj je igrifikacija?"

Kaj je Test telesne pripravljenosti?

Test telesne pripravljenosti je poseben vadbeni test, kjer boste na dveh dogodkih lahko izmerili svojo trenutno fizično kondicijo. Tako boste dobili potrditev o vašem napredku ter učinkovitosti redne vadbe.

Prvi test telesne pripravljenosti bo potekal 10. februarja v Ljubljani, Mariboru in Kopru, drugi pa 31. marca v istih krajih.

Svojo pripravljenost boste izmerili s tekom na srednji razdalji, ki jo boste poskušali preteči v čim krajšem času. Poleg tega pa bomo s posebnimi tehtnicami določili vašo biološko starost, ki je dober pokazatelj celostnega zdravja.

Ko boste primerjali rezultate prvega in drugega testa, boste dobili natančno potrditev vašega napredka in pripravljenosti na vrhunec letošnjega projekta 1, 2, 3, GREMO! – udeležbo na HOFER rekreativnem teku na IStrskem maratonu.

Za natančnejša navodila o obeh dogodkih spremljajte našo spletno stran ali FB profil 123gremo.

Kaj je igrifikacija?

Pri projektu 1, 2, 3 GREMO! verjamemo, da mora biti vsaka vadba tudi zabavna. 

Zato smo vam tokrat pripravili posebno igro: za vsako opravljeno vadbo in udeležbo na dogodku boste prejemali točke. Vsak teden bomo na naši spletni strani objavili lestvico desetih najbolj vztrajnih podpornikov, končni zmagovalci pa bodo prejeli posebno nagrado: paket osebne vadbe z Janom Kovačičem in program prehrane nutricistke Mojce Cepuš.

Koliko točk vam prinaša posamezna opravljena vadba:

  • dan počitka – 5 točk
  • lahek dnevni trening – 10 točk
  • intenzivni dnevni trening – 20 točk
  • visoko intenzivni trening – 40 točk
  • udeležba na Testu pripravljenosti – 100 točk
  • udeležba na Istrskem maratonu – 250 točk

A čeprav zbiranje točk prinaša zabavno tekmovalnost, pa ne smemo pozabiti, da je bolj kot premagati sodelavca, prijatelja ali družinskega člana, pomembno premagati sebe.

Tako si bomo dokazali, da lahko z vztrajnostjo, disciplino in neomajno voljo premagamo vse življenjske izzive, ne le športnih.

Ste za igro?

Vadite, prejmite točke za opravljene aktivnosti v okviru našega programa in postanite to, kar ste si od nekdaj želeli – boljši.

Kako bo program 1, 2, 3, GREMO! potekal?

V 11 tednih boste spoznali 6 sklopov in obdelali vse glavne vadbene teme ter razvili (ali nadgradili) vašo gibljivost, moč, hitrost in vzdržljivost. ki jih boste potrebovali za tek na HOFER rekreativnem teku na Istrskem maratonu.

Vsak dan boste na spletni strani našli nov dnevni program vadbe in jedilnik, ki bo z zdravo in okusno prehrano podprl vaše treninge.

Z izpolnjevanjem dnevnega programa in udeležbo na dogodkih boste zbirali točke, najvztrajneši trije med vami pa boste nagrajeni z paketom osebne vadbe z Janom Kovačičem in programom prehrane nutricistke Mojce Cepuš.

Program se bo zaključil 14. aprila s HOFER rekreativnim tekom na Istrskem maratonu, kjer boste lahko tekli za dober namen in dokazali, kako uspešni so bili vaši treningi.

Je možno telovaditi preveč?

Da, s telovadbo je mogoče pretiravati. Včasih v velikem zagonu hočemo narediti več, vendar to ni vedno pametno. Prehiter in preveč intenziven začetek lahko hitro pripelje do poškodbe. Zato je program 1, 2, 3, GREMO! prilagojen vsakomur in postopoma razvija vašo vzdržljivost.

Kako lahko spremljam svoj napredek?

Spremljanje napredka je ključno, saj le tako vemo, da program deluje!

Najbolj zanesljiv način je udeležba na vseslovenskem testu kodincijske pripravljenosti. Več si lahko preberete pod vprašanjem: "Kaj je Test pripravljenosti?"

Sami pa lahko napredek spremljate s pomočjo: 

  • časa vadbe. Ko se vaša kondicijska priprava in tehnika teka izboljšajo, boste pretekli isto razdaljo v krajšem času.
  • pretečenih kilometrov. Morda lahko na začetku pretečete le en kilometer, morda tudi manj. Z dosledno vadbo po programu 1, 2, 3, GREMO! boste po 123 dneh zagotovo sposobni preteči 10 kilometrov.
  • sprememb v počutju. Brez dobrega počutja življenje ni to, kar bi lahko bilo. Zato je izboljšanje splošnega počutja naš glavni cilj. Težko ga je meriti v številkah, vendar boste v tednih po začetku programa opazili očitne spremembe v svojem počutju, ki se bo iz dneva v dan še izboljševalo.
  • srčnega utripa v mirovanju. Nižje število udarcev na minuto pomeni bolj zdravo srce.
  • stopnjo napora. Ocenite jo lahko po lestvici od 1 do 10. Po mesecu ali dveh bo enaka vadba opazno lažja.

Priporočamo vam, da se pred začetkom programa odločite, katere izmed zgornjih metod boste uporabljali in jih spremljate ves čas programa.

Merljiv napredek vam bo dal motivacijo za nadaljevanje programa, to pa vas bo nedvomno pripeljalo do cilja.

Se moram pred začetkom posvetovati z zdravnikom?

Če ste zdravi, to ni nujno. Če pa ste starejši od 35 let, če dolgo časa niste bili aktivni ali če imate kakršnokoli bolezen, vam pred začetkom programa priporočamo, da se posvetujete s svojim osebnim zdravnikom.

Je program primeren za ženske in moške?

Da. Program je primeren za vsakogar, ki si želi izboljšati svoje počutje, ne glede na spol.

Kaj potrebujem za začetek programa?

Dobro voljo in pripravljenost poskusiti. :)

Program ne zahteva nobene posebne opreme, le navadne tekaške superge in udobna oblačila. Vse vaje so prilagojene tako, da jih lahko izvajate kjerkoli: doma, v fitnesu ali v naravi.

Kako ohraniti voljo in motivacijo?

Najprej – in to je najbolj pomembno - postavite si prava pričakovanja. Ne stremite k temu, da boste po koncu programa boljši od drugih. Raje se osredotočite na to, da boste jutri boljši, kot ste danes. To so dosežki, ki jih imate pod nadzorom, in samo vi odločate, kako hitro jih boste dosegli.

Začnite počasi in v skladu z vašimi trenutnimi zmožnostmi. Pot do boljšega počutja namreč ne pozna bližnjic. Pozna pa boleče posledice, če pri vadbi pretiravamo ali si postavimo previsoke cilje. Zapomnite si: še nikomur, ki je pri vadbi užival, ni zmanjkalo volje.

 Vsak dan naredite malo več. Poudarek je na malo. Če ste včeraj tekli 30 sekund, tecite danes 35 sekund. Če ste včeraj naredili 20 počepov, jih naredite danes 21.

Najdite si čas in družbo. S podpisom manifesta ste svojemu telesu obljubili, da boste zanj bolje skrbeli. Zdaj pa si obljubite še, da boste vsak dan ob točno določeni uri izvajali program. Če o sebi menite, da niste disciplinirani, si najdite nekoga, ki bo vadil z vami. Tako boste eden drugemu v spodbudo, ko vam bo zmanjkovalo volje, obenem pa svoj napredek z nekom delili.

Vzemite si čas za aktivni počitek. Program je namenoma zasnovan tako, da boste imeli po aktivnem tednu tudi priložnost za drobna razvajanja. Naredite to s kratkim sprehodom, lažjo vadbo ali drugo aktivnostjo, ki vas veseli. Lahko si tudi privoščite sladoled, tortico ali drugo malo pregreho. A nikar ne povejte, da smo vam to mi povedali. Naj bo to naša mala skrivnost :).

PrviPrejšnji123ZadnjiVsi